אינך מחובר/ת

משתמשים מחוברים יכולים לשמור מתכונים ולהגיב בקלות על מתכונים בבלוג

מתכונים שמורים:
No bookmark found

קופון הנחה לפוד אפיל – 20 אחוז הנחה

שיתוף הכתבה

קופון לפוד אפיל - food appeal

קופון הנחה לפוד אפיל - 20% הנחה

אני תמיד מחפשת כלים מטבח חדשים ואיכותיים, שיעזרו לי לבשל בצורה טובה יותר ובעיקר – להנות מהתהליך. שנים שאני משתמשת במוצרי “פוד אפיל”. הסירים, המחבתות וכלי המטבח שלהם הפכו להיות הכלים הכי נהדרים שהיו לי במטבח לאורך שנים.

המוצרים שלהם עמידים, עשויים מחומרים איכותיים ואמינים במיוחד. 

ומה זה אומר עבורכם? כמובן שאני ממליצה לכם לנסות את המוצרים שלהם ולחוות גם אתם את מה שאני חווה במטבח שלכם. והטוב ביותר הוא שיש לי קוד קופון מיוחד שמקנה לכם הנחה של 20% על כל האתר! פשוט הזינו את הקוד “פלפלת” בעת הרכישה ותוכלו ליהנות מהמבצע המדהים הזה.

אני כבר מתרגשת לשמוע מכם על החוויה המדהימה שלכם עם מוצרי פוד אפיל.

הקופון כולל כפל מבצעים | לא כולל מבצע “קנה קבל” | פוד אפיל רשאית לשנות לבטל את הקופון או את תנאיו בכל זמן נתון | ט.ל.ח 

גילוי נאות: הקישורים או הקופונים בכתבה זו הינם חלק מתוכניות שותפים של אתרי קניות גדולים מהארץ והעולם שאיתם אני עובדת בשיתוף. (Amazon, Aliexpress וכו’)

חשוב לציין שאת כל המוצרים בדקתי ואני ממליצה עליהם אחרי ניסיון אישי. העמלה שאני מקבלת אינה מייקרת את המוצר או את השירות שאתם רוכשים והיא תורמת מאוד להתפתחות האתר ולהמשך קיומו. בנוסף, המוצרים נרכשים ישירות דרך החברות האלו ואני רק ממליצה עליהם אחרי שהשתמשתי בהם והייתי מרוצה, רכישה דרך הקישורים אלו לא מעניקה איזשהי אחריות מטעמי למוצרים, להזמנה או למשלוח, במקרים בהם אתם נתקלים בבעיות כאלו ואחרות יש להתקשר או לשלוח מייל לשירות הלקוחות של האתר או החברה מהם רכשתם את המוצר.

רוצים לקבל מיילים שמחים?

השאירו לי את כתובת המייל שלכם ואדאג לעדכן אתכם כל תקופה במתכונים הכי טעימים ובטיפים הכי שווים למטבח

דילוג לתוכן