מתכון לעוגת שוקולד עשירה ללא גלוטן

זמן כולל :

זמן הכנה :

דרגת קושי :

כמות / מנות :

קוטר 20

שיתוף המתכון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

כבר הרבה זמן שמתחשק לי להכין עוגת שוקולד עשירה, משוקולד טהור ובלי הרבה מרכיבים. אז החלטתי אחרי כמה נסיונות להכין את העוגה ללא גלוטן והיא יצאה לא פחות ממדהימה! עוגת שוקולד שמכינים בקערה אחת והיא תמלא לכם את הפה במלא שוקולד בכל ביס , פשוט מושלמת ונהדרת. חשוב להשתמש במרכיבים הכי איכותיים לעוגה הזו בגלל שהיא עם מעט מרכיבים וכל אחד מורגש וחשוב להצלחת העוגה

מרכיבים:

  • 150 גרם חמאה
  • 200 גרם שוקולד חצי מריר (עד 70%)
  • חצי כוס קקאו איכותי
  • כפית תמצית וניל
  • רבע כפית מלח
  • 2 ביצים גדולות \ 3 ביצים בגודל מדיום
  • חצי כוס סוכר
  • לגנאש:

  • 150 מ”ל שמנת מתוקה
  • 100 גרם שוקולד מריר

אופן הכנה:

  1. בקערה נמיס במיקרו או על גבי בן מארי את השוקולד והחמאה
  2. נוסיף סוכר, ביצים, תמצית וניל, מלח נערבב היטב כל מרכיב ולבסוף נוסיף קקאו. נערבב רק עד הטמעה
  3. נשמן תבנית בקוטר 20 ונכניס את הבלילה. נאפה בחום ל 190 מעלות למשך 25 דקות או עד שקיסם יוצא ממרכז העוגה לח. שימו לב שאסור לאפות את העוגה יותר מדי זאת כדי למנוע מצב בו היא לא שומרת על הלחות שלה
  4. נוציא את העוגה מהתנור ונצנן אותה היטב באופן מוחלט
  5. בסיר קטן נחמם שמנת, ונשפוך על השוקולד המריר עד ליצירת גנאש
  6. כאשר העוגה הצטננה לחלוטין ניצוק את הגנאש על העוגה ונכניס אותה לקירור לכמה שעות או במקפיא או במקרר. העוגה טעימה יותר כאשר היא ספגה את הטעמים והייתה במקרר כמה שעות! אל תוותרו על השלב הזה ואל תתפתו לפרוס ממנה לפני כן….

רק משתמשים מחוברים יכולים לשמור מתכונים

רוצים לקבל מיילים שמחים?

השאירו לי את כתובת המייל שלכם ואדאג לעדכן אתכם כל תקופה במתכונים הכי טעימים ובטיפים הכי שווים למטבח

דילוג לתוכן