אחד הדברים שמבקשים ממני כל הזמן, מאז שהבלוג קיים זה נשנושים בריאים! הקיץ שהגיע מחייב משהו קריר וכייפי אז קבלו את זה: גלידוניות בננה וחמאת בוטנים. גלידונית קטנה ומתוקה, טבעונית, ועם מרכיבים סבבה לגמרי. בול לנשנוש הבריא ליד הקפה!
אחד הדברים שמבקשים ממני כל הזמן, מאז שהבלוג קיים זה נשנושים בריאים! הקיץ שהגיע מחייב משהו קריר וכייפי אז קבלו את זה: גלידוניות בננה וחמאת בוטנים. גלידונית קטנה ומתוקה, טבעונית, ועם מרכיבים סבבה לגמרי. בול לנשנוש הבריא ליד הקפה!


רק משתמשים מחוברים יכולים לשמור מתכונים