מתכון של ארוחה בתבנית אחת, כזאת שמכניסים לתנור ושוכחים ממנה ובסוף יוצאת מנה, מנחמת ריחנית וטעימה בטירוף. פרגיות רכות, תפוחי אדמה, פתיתים ורוטב סילאן מושלם.
מתכון של ארוחה בתבנית אחת, כזאת שמכניסים לתנור ושוכחים ממנה ובסוף יוצאת מנה, מנחמת ריחנית וטעימה בטירוף. פרגיות רכות, תפוחי אדמה, פתיתים ורוטב סילאן מושלם.
קילו פרגיות חתוכות לחצאים
2 בצלים חתוכים לפרוסות
4 תפוחי אדמה חתוכים לפרוסות
1 כוס פתיתים
ראש שום שלם מפורק לשיניים
מעט שמן זית
4 כפות סילאן
מלח לפי הטעם
פלפל שחור גרוס
כפית בהרט
כפית פפריקה מתוקה
מעט כורכום
2 כוסות מים
מחממים תנור ל־180 מעלות.
בתבנית גדולה מניחים בתחתית את הבצלים.
מעל מסדרים את פרוסות תפוחי האדמה.
מניחים מעל את הפרגיות.
מפזרים מעל את הפתיתים ושיני השום.
בקערה מערבבים את הסילאן, המלח, הפלפל, הבהרat, הפפריקה, הכורכום והמים ויוצקים על כל התבנית.
בקערה נפרדת מערבבים מעט שמן זית עם מעט מהתבלינים ומורחים על הפרגיות.
מכסים את התבנית בנייר אפייה רטוב ומעליו מכסה או נייר כסף.
אופים שעה וחצי ב־180 מעלות.
מסירים את הכיסוי ואופים עוד כ־15 דקות עד להשחמה יפה

רק משתמשים מחוברים יכולים לשמור מתכונים