כמה אני אוהבת את המטבח העיראקי. אם תשאלו כל מי שהגיע מבית עיראקי הוא יגיד לכם שקעקעת זה מאפה מושלם שמוגש יחד עם תה מתוק מתוק מתוק. יש במאפה ספק עוגיה הזאת עולם ומלואו. ריח מדהים של החוויאג' לאפייה, מאפה שמרים אבל עם אופי שונה, וטעם של עוד…
כמה אני אוהבת את המטבח העיראקי. אם תשאלו כל מי שהגיע מבית עיראקי הוא יגיד לכם שקעקעת זה מאפה מושלם שמוגש יחד עם תה מתוק מתוק מתוק. יש במאפה ספק עוגיה הזאת עולם ומלואו. ריח מדהים של החוויאג' לאפייה, מאפה שמרים אבל עם אופי שונה, וטעם של עוד…



רק משתמשים מחוברים יכולים לשמור מתכונים
יצא מדהים
האם ניתן להשתמש בקמח תופח