יש איזה דיבור כזה, שבגט זה משהו שממש קשה להכין! אז אני הולכת לגלות לכם את האמת: בגט קלאסי הוא ממש קל להכנה! 4 מרכיבים בלבד, קצת סבלנות וזה שלכם. בגט קלאסי חם כמו במאפייה… אין מושלם כמו זה
יש איזה דיבור כזה, שבגט זה משהו שממש קשה להכין! אז אני הולכת לגלות לכם את האמת: בגט קלאסי הוא ממש קל להכנה! 4 מרכיבים בלבד, קצת סבלנות וזה שלכם. בגט קלאסי חם כמו במאפייה… אין מושלם כמו זה

רק משתמשים מחוברים יכולים לשמור מתכונים
מה הכוונה בתבנית מיועדת לבגטים?
כמה זמן בתנור ?
אין צורך בסוכר עבור השמרים??